måndag 1 februari 2016

Hur vi fungerar, finns det nå svar?

Jag har funderat på hur olika människor fungerar, och det finns egentligen inget lätt eller rätt svar på det!

Alla fungerar olika, vissa är lugna och alltid neutrala, andra är alltid dom som syns o hörs mest, andra är dom som alltid ska ha rätt, sen dom som alltid ställer upp för alla andra o sätter sig själv i andra hand.. Det är tyvärr jag!

Det värsta jag vet är när folk säger en sak och sen när det liksom är upp till bevis så skiter dom i det dom sagt..
Som jag skrev nyss, jag sätter mig själv i andra hand för att jag vill allas bästa!
Uppenbarligen är det nått fel med det!

Jag hoppas att dom som läser detta och förhoppningsvis förstår vad jag menar, börjar visa motsatsen för jag är mänsklig och jag har mina känslor, är jag ledsen eller sur, så beror det ofta på sömnbrist och att jag har ätit dåligt under dagen!

Jag längtar efter någon som kan sitta i soffan med mig på kvällen o krama om mig o säga att det är okej, du är bäst!
Det lär dröja ett tag dit så jag kommer göra skillnad i mitt liv o tagga till mig lite mer och folk kommer få "se upp" för jag är less på att bli orättvist behandlad :)
Ciao!
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar