lördag 2 oktober 2010

FAIL

haha jag sitter och kollar på http://www.felsms.com/
och det är ju jävla sjukt roligt där.. haha här kommer det en! :)

Till: Mamma
Sms: Fitta mot fitta på söndag?
Svar: Inget, hon ringde upp
Förklaring: Skulle skicka till kk, men hamnade hos mamma för att båda börjar på MA.
Illa för mamma visste inte att jag var gay. Blev ett långt samtal...

/Lilly
Felsms.com

Haha sååååå klantigt egentligen! ;)

____________________________________________________________________

Här kommer det en till.. den var såååååå knas!

Till: Chefen
Sms: Fick knappt upp den i natt. Tog ett stryptag nere vid roten som du tipsade mig om. Det funkade så tack som fan. Haha
Svar: Inte kan jag minnas om att jag tipsat om det? Vi ses på måndag.
Förklaring: En polare till mig gav mig ett tips som jag kan använda om jag inte får upp dicken. Nu skicade jag tacket till min kvinnliga chef som inte fattade något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar