fredag 29 januari 2016

Tacken man får..

Jag får ofta höra att jag alltid tror för gott om människor.. Men är det nå fel?
Jo uppenbarligen!
Den senaste tiden har jag fått skit för att jag försökt peppa och hjälpa folk i rätt riktning..
Hur kul är det..??

Jag är mänsklig precis som alla andra o när folk kör över mig för att försöka vara positiv o hjälpasam så kan jag lova att jag blir sjukt ledsen!
Vad har jag förtjänat o bli sparkad på för att jag vill hjälpa andra?

Alla har sin egna åsikt och jag har mina.. Kan man inte stå ut med dom så kan man iallafall kanske lyssna men man behöver inte alltid säga det.. Alla har rätt till sin åsikt och man kan inte alltid dela åsikter men man kan iallafall lyssna på ens åsikt o sen är det upp till var o en om man vill ta till sig det!

Det viktiga är att man aldrig någonsin säger: du vet inte hur bla bla bla är!
I det fallet så är det få saker andra människor inte kan jämföra med varandra! Killar o tjejer kan inte jämföra tex mensvärk eller en pungspark!

Så nu är jag less på att bli behandlad som skit för att jag tror gott om folk o vill hjälpa!
Over and out!
HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar