tisdag 23 november 2010

På helspänn

Idag hade vi träning med tjejerna och det gick bra, jag for dit vid 10 över 4 ungefär för att lira lite boll med Jojjo o Alva :)
När vi körde igång så skadade sig en tjej och jag hoppade in för att spela med Alva och det gick bra, sen så när det var dags o köra 7,5,3,1 så skulle Amanda inte vara med eftersom att hon har skadat knät så jag tog och sprang istället för henne :)
Faktiskt väldigt skönt och få springa av sig lite!

Idag fick jag även höra att jag är väldigt spänd i axlar och rygg.. kan bero på allt runt omkring, skulle verkligen behöva en massage, någon som ställer upp? ;)

Näe, nu ikväll ska jag inte göra nått speciellt, kolla på Desperata hemmafruar och sen sova.. behöver göra om min sömnrytm!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar