lördag 2 oktober 2010

Club Nordic

Igår så jobbade man på Club Nordic och det var svinroligt! :)

Träffade en massa roligt folk, dock finns det tydligen folk som inte vet hur man ska klä sig.. det kom in några fjortisar med korta kjolar och tröjan uppdragen precis under brösten.. såååååå äckligt!!

Sen i allafall, vi jobbade i garderoben och det var väldigt roligt eftersom att vi fick se allt folk eftersom att alla var tvugna och hänga av sig sina kläder!

I allafall, jag, carro, lisa, henna och daniel jobbade där och jag säger bara det.. OMG att Daniel luktade sååååå gott! ;) haha

Hela kvällen var väldigt rolig, supertrevliga vakter, personal, folk! :)
Det var bara en sån bra stämning!
Grymt glad att man fick denna möjlighet och få vara en liten del av projektet!
Jag säger bara det:
VÄLKOMMEN TILLBAKA! :)

haha just det! Det var sååååå roligt, jag messade ju med Gustav för att få veta tider och sånt där och sen när vi kom dit så var vi först :p
Det gjorde ju inget, men sen när dom kom dit så var han supersöt.. Fast det visste vi ju redan.. Men det bästa var när vi skulle ha ett snabbt litet möte innan vi skulle öppna.
Då var det några tjejer som stod och snackade och folk sa åt dom, men dom lyssnade inte.. och tillslut gick vakten dit och skrek TYST i örat på två av dom och då vart en av dom rädd så hon tappade sakerna hon hade i handen!

Så nu sitter jag här och funderar på vad man ska göra ikväll då.. har lust och fara till UH, men samtidigt vill jag gå ut på krogen, men det är inte lika roligt som om alla tre girlsen går ut tillsammans, så jag får väl hitta på nått själv! :)
Ska gnugga geni knölen nu!
PussHej <3

1 kommentar:

  1. håller med om allt du skriver :D Det var ialla fall skit kul :) och alla var sjukt trevliga! :)

    /Henna

    SvaraRadera