torsdag 26 januari 2017

Sjukdomarna motarbetar mig..

Ja ni.. Jag har verkligen inte turen med mig..
Här har sjukdomarna bytt av varandra i några veckor..


Först kom det allergi från en jävla godis som jag inte alls tålde.. Sen gick det inte ens en vecka så åkte jag på ett nytt allergi anfall från en puss av min hund, förmodligen hade han slickat på nått äckligt ute medan vi gick från bilen så det reagerade jag på..


Sedan kom allt igång igen.. Allt började med vanlig förkylning som jag sen blev bra från, mitt i allt bröt det ut halsfluss också.. Så roligt.. fick ut medicin som jag sedan visade allergi på som slog ut i nässelutslag i ansiktet och jag började flagna.. Såg ut som jag hade solat solarium och bränt mig..


Efter det så kände allt på bättringsvägen och då hipps vipps kom mensen med en jävla värk.. Har aldrig haft så ont.. Spydde som en gris och det krampade om vart annat.. Så det bar av mot akuten mitt i natten..


Men nu är förhoppningsvis allt på bättringsvägen och jag ska hålla mig helt frisk från ALLT!
Önska mig lycka till för det kan verkligen behövas!
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar