onsdag 13 maj 2009

Kan den bli längre?

Jag kan ju börja med att säga att jag fick MVG på den muntliga persentationen i svenska för personalen på min förskola! :)
I morgon så ska alla barnens föräldrar komma eftersom vi har förskolans dag och det är ca 100 personer in räknat barn + personalen från själva förskolan.. det är ungefär 60 föräldar och syskon, jisses vad mycket folk
Det blir en väldigt lång dag i morgon så det känns som om jag skulle ha gått och lagt mig för ca en timme sen :/
jag missade fråga olle idag också så jag får vänta tills i morgon med att se det.. för hoppningsvis så orkar jag se det i morgon. Jag fyller även år på fredag, glöm inte allt gratta mig då! :)
Men i allafall imorgon så ska jag hålla litegran i tipsrundan som dom flesta ska gå och sedan så får vi se vad jag ska göra.. kanske inget speciellt bara glida omkring bland en massa folk och bara kolla läget liksom :)
Nämnde jag hur lång den blir? Jag börjar 8:30 och sen har jag 15 minuters rast sedan tillbaka till barngruppen och sen efter det så får jag ha lunch i 45 min och sedan slutar jag 19:00 om inte lite senare!

I helgen så får jag se om jag å mamma bestämmer oss för att fara till Pajala eftersom att brossis har match där och dom ska åka minibuss.. det skulle vara ganska kul att fara, gå lite på IKEA eller fara över till finland kanske.. jaja jag får se åt vilket håll vinden vänder åt då!
Men jag måste pallra mig i sängen nu.. jag gläspar väldigt mycket och min arbetsdag är inte kort, tur att jag fick sluta tidigt nu på fredag annars så orkar jag inte mycket på fredag!
Sov gott!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar