söndag 21 maj 2017

Ännu ett år av mitt liv

Märks att man blivit gammal, minnet sviker och jag sviker er återigen..
Aja men ni får hålla lite koll här och kolla vad som skrivs!

Jag kan börja med att ytligare ett år av mitt liv har gått, jag har fyllt 25!

Visst 25 är inte så gammalt ändå men det värsta är att man upptäcker mer och mer att man blir äldre!
Var och spelade fotboll igår, 4 matcher och jag har så ont i mina ben.. Kändes att man inte har haft fotbollsskor och benskydd sen man var typ 13 eller 14

Idagsläget är jag väl mer eller mindre sambo med en underbar kille, visst han är lite omogen ibland men det gör absolut inget alls!
Vi har så roligt tillsammans och det är inte bara jag som älskar honom utan även Eddi och Corall konstigt nog!

Jocke är med i stallet och han har till och med ridit Corall och gjort en avramling! haha
Det såg väldigt roligt ut men Corall tyckte synd om honom.

Corall har ju svårt för nya karlar men hon och Jocke är så bra med varandra, han borstar henne och hämtar henne själv i hagen osv.
Skönt med en kille som inte är rädd för dom eller allergisk för dom!

Med Eddi går allt bra, han har fyllt 5 år, han är fortfarande min lilla bebis och kommer alltid o vara det! :)
Jag har även skaffat mig en hamster, har ingen aning om varför egentligen, men ändå ganska mysigt, hon brukar få vara lös i soffan!

Till sommaren ska jag försöka och lägga upp lite inlägg på mina dagliga aktiviteter, förhoppningsvis så blir det mycket o göra under mina två veckors semester! 
Slänger in en bild också!
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar