onsdag 18 januari 2017

En tid efter allt

Okeeii, jag vet att jag inte har uppdaterat er alla om vad som händer med mig o Corall!
Det gjordes ju en polisanmälan på såret i vulvan och första veckan när Polisen la ut det på sin hemsida så fick vi knappt vara ifred.


NSD och Kuriren la upp det och sen satte allt igång, det ringde konstant i telefonen, polisen, brottsofferjouren men det var jag ju beredd på.
Sen ringde NSD och fick en artikel om oss samt bilder, efter det så ökade allt!


En kväll när jag var i stallet och skulle precis göra klart allt och natt Corall för hon skulle få sova inne så ringde telefonen medan jag stod i stallgången och då var det från Expressen, dom hade sett NSD artikel och ville också skriva en, jag gav dom det dom ville veta och sen spred sig allt på Facebook, folk skrev så fin respons via privata meddelanden och dom önskade oss all lycka och att den som gjorde detta emot Corall skulle få sitt straff!


Tyvärr så finns det inga vittnen eller någon misstänkt så Polisen har lagt det lite så sidan men hör någon av sig så kommer dom kolla på det igen!


Inte nog med Expressen utan på morgonen dagen efter när jag gått av nattjobbet så hinner jag inte mer än hem o lägga mig i sängen för o sova då ringer telefonen igen och då är det Tidningen Ridsport som ville ha en artikel också!


Känns skönt att det blåste upp så enormt mycket för alla andra hästägares skull!
Folk runt kring alla stallar kanske börjar ha mer kolla på vad som händer och vilka som rörs kring stallen då inte hästägarna är där!


Jag har självklart sparat allt som vi är omnämnda i och därför kommer allt hamna här också :)
 
 
 
 
 


Nu i efterhand så mår Corall bra och hon är helt återställd, dock har hon ett ärr i vulvan men inget hon störts av!
Känns skönt att hon blev helt bra efter allt det där, vi fick ju gå igenom en hel del mediciner.. Värst var ändå då hon åkte på febertopp två gånger men nu mår hon bra igen! Min älskade ögonsten!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar