måndag 5 december 2016

Nervös.. JA!

Godmorgon!

Inatt har jag sovit så jävla dåligt, mest troligt så beror det på min äckliga förkylning samt att idag får vi veta förhoppningsvis vad det är för fel på min älskade Corall..

Jag sitter just nu och väntar på att kliniken ska öppna så jag kan ringa och få en tid för o komma dit!
Jag känner mig lugn med samtidigt ändå orolig då jag inte vet vad som kan hända.. Om jag måste behöva ta det tunga beslutet och låta hon somna in..

Jag är så otroligt tacksam för att jag har mina föräldrar som ringer och frågar hur det är med Corall hela tiden och mina otroligt fina stallvänner som ställer upp i vått och torrt!
Jag är samtidigt så otroligt glad att veterinärerna är så lugna och gör allt för oss!

Snart är kl 08.00 och då får jag ringa!
NU HÅLLER VI TUMMARNA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar