torsdag 18 juni 2015

Fira midsommar.. eller?


Inga ben brutna i foten men det kan vara en sena eller liknande..
Återbesök på Tisdag på Ortopeden så får vi se vad dom säger :)
Hoppas det bara är en rejäl stukning, så lindad fot i högläge så mycket som möjligt och kryckor en tid fram över.. Suck!

Ingen alkohol i helgen.. Jaja, jag har ju iallafall vatten och dricka, det är fan det "bästa" som finns...

Idag har jag inte gjort speciellt mycket ännu, små plockat lite i nå lådor och sånt, sitter mest vid datorn och häckar.. Känns inte så roligt, ingen att ens prata med..

Ikväll ska jag till stallet och se när Corall släpps på bete, gammeltanta kommer bli så glad :D
Ska försöka filma så kan jag lägga upp den här sen ;)
Måste springa, haha jag springa med min fot.. Nja skulle inte tror det va? Näe det blir gå ner i källaren först och leta fram flughuvan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar