onsdag 17 juni 2015

suck..


Klumpiga lilla jag har lyckas igen..
Vi var och spelade landhockey igår och jag var väl mer eller mindre lite väl het på gröten, tacklade pojkarna litegran och så.. Lyckades göra två assnygga mål, yeah!

När sista bollen satt i nättaket så smäller det till i foten och jag valde att kliva av sista matchen och bara kolla på, senare på kvällen så svällde foten och jag fick inte på mig någon sko så det vart en toffla, var inga problem alls.. det gjorde lite ont så jag haltade lite.. Men nu på morgonen när jag skulle vakna så bultade hela foten och jag kan inte stå på den.. Den är svullen x10 typ och den är missfärgad.. Kul!

Så nu sitter jag och väntar på min far som ska komma och köra mig till läkaren för att kolla upp så det inte är ett ledband, det får hellre vara ett ben i foten som är av!
Jävla skit!!

Känns som att jag inte har tur i nått alls längre..
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar