söndag 13 april 2014

Det är ingen vanlig dag för det är Eddis födelsedag

HURRA HURRA HURRA!
Eddi fyller år idag, tänk vad tiden gick fort där också.. Vi hämtade hem honom den 16 Juni 2012, då var han bara 9 veckor gammal, en riktigt liten skit!
Han var så rädd för allt och kissade överallt! Suck, men det är ansvaret man får ta om man skaffar valp!
Idag är mammas lillkorv en stor kille, men ibland blir han valp igen.. inte med kissandet såklart, men han tror att han är pytteliten och ska ligga i famnen, tror att han kommer in under sängen, men det är mysigt när han tror det! :)



Idag ska vi ha ett litet minikalas för honom, nu på morgonen har jag och Eddi bakat tillsammans, eller inte han för då skulle allt vara fullt i hundhår, utan jag bakar och han provsmakar, funkar perfekt!
Min mamma, pappa och brorsan kommer hit en sväng vid typ 13 tiden så då ska vi fika! :)
Måste snabb städa lite idag igen trots att jag städade igår, men men, har man husdjur som fäller mer än vad det har snöat under vintern så måste man iallafall dammsuga nästan varje dag! :)
Ha en bra dag för det ska då jag ha! :)
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar