söndag 13 april 2014

3år tillsammans

Idag har jag och Andreas varit tillsammans i 3år, ojojoj va tiden går fort! :)
Jag har köpt en present år Andreas som är perfekt!
Det är en bok som jag själv har fyllt i utifrån vårat förhållande och hur vi träffades :)
Man klipper och klistrar in ord som passa en och ens partner lite scrapbooking, jag blev jättenöjd faktiskt!
Hoppas Andreas gillar den bara!
Såhär ser den ut :)


Till min älskade:
Jag älskar dig Andreas och jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig.
Du är luften som jag andas och varje gång du kysser mig så får du hjärtat att hoppa över ett slag.
Med dig så är jag oövervinnelig, du får mig att tro att jag kan göra vad som helst.
Vid dig vid min sida kan vi gå långt tillsammans här i livet!
3år är ingenting om 20år, jag hoppas att jag fortfarande är tillsammans med dig om 20 år
Jag älskar dig så otroligt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar