söndag 13 april 2014

Fikamätt

Nu är det väl ganska tyst här hemma igen, mamma, pappa och Linus åkte precis :)
Vi har fikat och suttit och skrattat och pratat om planer inför sommaren, blir att vara så mycket som möjligt i stugan med dom! :) Jag älskar min stuga!!

Vi har även haft lite presentutdelning :)
Andreas fick ju som sagt den där boken av mig och jag fick rosor och två jättesöta ljuslyktor formade som hjärtan och sen ett ljusrosa ljus som luktar rosor :)
Är helt perfekt och tända när jag sitter ensam på helgerna när Andreas jobbar :)

Får se vad vi hittar på nu ikväll, ska iallafall äta nå go middag och sen bara glo en film typ! :)
Ni får ha en bra kväll, för det ska jag ha och jag vet inte om jag skriver nå mer ikväll, men man vet aldrig så ni får kika senare ikväll!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar