torsdag 1 november 2012

Så less..

Suck, inatt har det inte blivit mycket sömn.. Det är Andreas fel!!
Han och hans bror ska alltid hitta på saker på nätterna och det är alltid dagen efter som jag jobbar.. Åh så less!!
Andreas är hemma tills jag somnar och sen drar han iväg, men har förstår inte att jag inte sover tillräckligt djupt.. Så jag har legat vaken 1.5 timme inatt.. Vaknade vid 3 tiden och försökte verkligen att somna om, men det gick inte.. När klockan vad 4.30 då gav jag upp och ringde och frågade vart fan han höll hus!!
Det sista han sa innan han for var att jag blir inte borta så länge, inte lika länge som förra gången!
Men då hade han tydligen somnat hos Jonas o Stina!! Suck!!!

Men detta var sista gången jag släpper iväg honom på nätterna!!
Lite hänsyn kan man väl visa tycker man! Är man trött kan man väl förfan åka hem!!!
Åh så less, så idag är jag trött och redan på dåligt humör.. Men det vänder säkert när jag får träffa dom små söta barnen på jobbet! :)
Ha en bra dag!
PussHej!

P.s Valet av bild, det är jag, jag fungerar inte om jag inte har laddat mina batterier och är uppkopplad på omvärlden! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar