torsdag 1 november 2012

Musik

Jag lyssnar alltid på musik när jag åker buss, det blir liksom roligare! :)
När jag klev av bussen i stan och skulle byta buss, så kom jag och tänka på en grej! :)
Vad folk lyssnar på för musik det visar väldigt mycket vem personen är! :)

- Lyssnar man tex på lugn musik, då är man en lugn person
- Lyssnar man på "radiomusik" då är man en sån där som gillar samma låtar men ändå dom nya låtarna
- Lyssnar man på rapp, då tror man att man är cool, framför allt om dom bara sjunger om knark, alkohol, brudar, mm
- Sen finns det dom här som har fastnat för att lyssna på samma artist
- Lyssnar man på lite mer rock, ja vad är man då? ;)
- Jag är en som är lite allt i allo, kan lyssna på i princip vad som helst, men absolut inte låtar då dom bara skriker!

Tur att det finns olika människor med olika smaker, annars skulle allt vara så otroligt mycket tråkigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar