söndag 28 oktober 2012

Hurtbulle!

Herregud vad jag har varit hurtig idag! :)
Började morgonen med en stadig frulle, två mackor och flingor! :)
Sen väckte jag Andreas medan jag höll på att klä på mig och göra mig klar för att bege mig mot stallet!
Tog på mig täckisar, vinterjackan, packade ner stallkläder och cyklade iväg till stallet! :)
Det är säkert fem kilometer härifrån, så det tog ungefär 20 min och cykla eftersom att sadeln verkligen vad riktigt obekväm och sen var det svinhalt :/

Men när jag kom fram tog jag in Corall och bebis och gjorde i ordning dom och knatade ut i skogen, vi var ute och gick i en timme, riktigt skönt!
Solen sken, fåglarna kvittrade och det var inte superkallt!
Bebis han sprang in och ut i skogen medan jag o Corall gick lugnt och fint på skogsvägen! :)

Sen när vi kom tillbaka så fick dom mat och under tiden hämtade jag in Kåliz! :)
Så jag tog min andra vända i skogen, så sammanlagt har jag gått ungefär 1 mil och även cyklat 1 mil, så min kropp är ganska slut! ;)
Men det är otroligt skönt ändå! ;)
Nu ska jag krypa ner i soffan och se film med min älskade sambo och våran galning till hund! :)
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar