tisdag 23 oktober 2012

10 saker ni inte visst om mig

Har sett att det är många som lägger upp 10 saker som inte deras läsare visst om dom, så jag tänkte göra likadant.. haha nu tycker ni säkert att jag har dålig fantasi och det kanske jag har ibland, men nu får ni veta nått om mig som ni inte redan visste! ;)

1. När jag är hemma går jag nästan alltid i Onepiece!
2. Jag kollar alltid posten flera gånger om dagen, i hopp om att det ska ha kommit nått kul
3. Kan inte sova om jag inte har kvällskissat ;)
4. Jag är som besatt av Disney Channel, enda kanalen jag kollar på! (Y)
5. Har alltid drömt om att åka till månen!
6. Skrattar alltid när jag ser filmen "Från andra sidan"
7. Hatar och städa, men ändå städar jag varje Söndag
8. Kollar nästan alltid på "Mysteriet på Greveholm" när jag är sjuk 
9. Dricker inte kaffe
10. Jag är livrädd för fiskar och grodor!!!

Sådär, där har ni lite saker ni inte visste om mig, kommer säkert att lägga upp fler saker som ni inte visste, men vi får se, man kan ju inte skriva allt sånt om mig! ;)
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar