måndag 22 oktober 2012

Min lilla rävunge

Sitter just nu på bussen påväg till jobbet :)
Åh vad tidigt klockan ringde nu på morgonen.. Suck, jaja det var bara att kliva upp och åka och jobba! :)

Jag vet inte vad det är, men jag sover jätteoroligt om nätterna.. Har gjort det i snart tre veckor, undra vad det kan bero på! :/
Spelar ingen roll när jag går och lägger mig, jag ligger ändå och vrider på mig i sängen till klockan är alldeles för mycket.. Det är som att jag inte kan slappna av och gå ner i varv.
Ikväll blir det iallafall en tidig kväll! :)
Titta på min lilla rävunge till hund, man vill bara krypa ner i sängen och ligga och klia i Eddi tills man somnar :)
Längtar redan hem, tur att det är en kort dag, för sen ska vi med bilen på Volvo och förhoppningsvis så kanske vi har en hel bil i veckan! :)
PussHej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar