torsdag 21 juli 2011

Seriöst?

Ojojoj, nu måste jag börja skämmas!
Har inte skrivit nått på flera dagar.. Sjuuuuukt!
Jaja i veckan har jag varit i Unbyn o bott i Raija o Davids hus medan dom har varit borta i Vittangi :)
Har varit hur mysigt som helst, har varit jag o Andreas sen i Måndags.. det har varit väldigt skönt o kunna testa på att bo själv och just nu kan jag bara säga att jag trivs väldigt bra hemma.. Slippa städa, diska, laga mat och allt sånt som krävs, nja slippa o slippa men inte behöva göra det lika ofta då! ;)

Har insett att det blir lägenhet först och sen kolla runt på ett hus den dagen man ska bilda familj på mer än två personer :) Men det är om några år ska ni se :)
Insåg även att det är skitbra o ha hund om man bor i hus.. med lägenhet är lite jobbigare!

Fast jämnföra hus o lägenhet då har det liksom alltid sina för och nackdelar med allt :)
Näe nu ska jag packa upp mina saker.
PussHej <3
p.s, lovar att försöka o bli bättre på att blogga! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar