fredag 8 juli 2011

Finally




Sådär ja gött fölk ;)

Ser ni nått speciellt med bilden? Jag står till vänster på ALLA bilder, Carro är i mitten på ALLA bilder och Lisa är till höger på ALLA bilder! Erkänn lite coolt ändå, fast om jag ska berätta en litegrej så är det så att när vi går så går vi i denna ordning också!


Jaja nog med det, idag blir det stan med mina brudar.. äntligen lite tid, bara vi tre! :)
Det var jättelänge sen det bara var vi tre och umgicks.. Alla tre har ju varsin karl nu så det är nog det som "ställer" till det.. Näe så kan man ju inte säga, alla tre är glada/lyckliga :)
Jag har ju min karl men som tyvärr har åkt till Piteå hela helgen så jag ska väl antingen till stugan ikväll eller så blir jag kvar i stan.. får se helt enkelt! ;)

Näe nu ska jag försöka komma på mitt lösenord på telia.se och sen ska jag kila iväg med bruttorna! :)
PussHej <3
p.s Kom ihåg o dricka mycket vatten idag eftersom att det är varmt ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar