måndag 8 augusti 2011

Vittangi, Sveriges mysigaste by!

Sådär ja, nu är man tillbaka hemma i sin egna lilla stad ;)

I helgen har jag o familjen åkt upp till Vittangi o hälsat på mormor o morfar, moster med familj och sen även en sväng förbi Juoksengi o hälsat på mina morbröder o deras familj :)

Var förbi älgparken o klappade en av dom stora tjurarna :D Han var suuuuuuuuuuperfin! <3



Har även varit en sväng förbi Jukkasjärvi o Kiruna :) Mycket o se uppåt i landet, dax o skaffa körkort o sen fara upp själv o hälsa på oftare! (:


Idag har det inte alls hänt mycket.. Har vaknat 5.45 för att vänta in ett vikariat idag, men icke kom det nått, så det blev sovmorgon till 11 (:

Så nu idag har jag alldeles nyss pluggat lite körteori och nu står städning av rummet på schemat.. sen senare ikväll ska jag förbi Andreas som jag inte har träffat sen i Torsdags.. Kan ni fatta hur tomt det känns? "/

Jaja nästa gång jag ska åka upp då ska han fan med!! (:

Näe, bäst o ta tag i alla dammråttor innan dom bestämmer sig för att flytta hemifrån då blir inte mamma o pappa glada på mig ;)

PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar