fredag 30 juli 2010

Bistro Bar Brygga - Färjan

Igår kväll/natt så var vi på Färjan, det började hos Bia och sen rörde vi oss in mot stan!
Jag, Bia o Lina vi satt vid norrbottens teatern och chillade och sen så när vi gick mot Färjan så var det en tjej som skulle ta livet av sig, så hon la sig på bilvägen och bara låg där.. så vi plockade av henne från vägen och sen så snackade med henne ett tag och sen ringde vi polisen.

Efter det så gick vi in på Färjan.. vi satt och snackade ett tag med varandra och helt plötsligt så kom Morgan och Hasse in, så vi började snacka med dom och sen vart det dansgolvet nästa.. Såklart fick vi upp typ fyra äldre människor och dansa och det vart lite ös i själva festen! ;)

Jag och Carro dansade väldigt mycket med varandra och vi dansade med Hasse o Morgan då så fick jag bara lust att nypa Hasse i baken, så jag gjorde det ;)

Och sen så dansade vi med Karlson på Taken!!
Jag lovar, värsta kopian som kom och snackade med oss när vi var ute och tog luft.. Jag tyckte att han var läskig!

Jaja, efter själva färjan så gick vi till Statiol och köpte french hotdog och så begav vi oss hem.. Morgan gick med oss dit och sen tillbaka! :) Det var roligt att se alla så fulla och glada!

Men såhär är det.. Det var värt var enda krona där inne på Färjan, snygga killar som jobbar, trevligt folk, lagom musik, mm!
Haha, just det! Vi fick se Maid jobba också, det var bara lite extra roligt! ;)
Näe, nu ska jag gå och sova en stund till, annars så orkar jag aldrig denna dag!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar