tisdag 25 maj 2010

This day today

Idag har jag haft praktik som vanligt, gjorde äntligen bort ESV uppgiften :D
Jag hade gympa med några barn och dom tyckte det var väldigt roligt.. alla barnen var mer eller mindre svettiga efteråt!

Efter lunchen så drog jag in till stan för ett möte, det gick superbra, fast jag var asnervös, men det gick ändå bra, vi har fått i uppgift att kolla lokal till nästa gång! :)
Efter mötet så gick vi förbi UH och kollade om AL var där, men det var hon inte, så vi snackade med Sara istället :D

Nu ikväll har jag sovit från 16-20 typ.. det var skönt :D Sen vid 8 så ringde Heidi och frågade vad jag gjorde, och jag gjorde ju inget så vi cyklade till Hertsön och kollade på när Brollan spelade match, såklart vann dom! :D

Jag såg även näst sista avsnittet av Desperate Housewifes och nu ska jag kolla på det sista, kan liksom inte vänta en vecka! Sen ska jag kolla lite på tv:n innan jag ska sova, är trött fast jag har sovit idag!
Näe, nu har avsnittet laddat klart!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar