tisdag 25 maj 2010

Desperate Housewifes

Okeej, då har jag sett det sista avsnittet av Desperate Housewifes för denna säsong, jag hade aldrig kunnat gissa att det skulle sluta så.. Ska inte avslöja nått bara så ni vet! ;)

Men avsnittet som var på tv idag var sådär.. Det slutade så spännande att jag kände att jag ville sen nästa! Och på tv:n sa dom att man kunde se det sista avsnittet på kanal5.se.. men hallå där?? Det kostar 20 kr -.- Bättre att se det utan text och gratis ;)

Men som sagt, hojja att det blev som det blev, men det resulterade till något bra på nått sätt!
Nu längtar jag bara till nästa säsong, som kommer i höst, får nöja mig med dom gamla avsnitten!
Men nu ska jag kolla Facebook och lite kläder på H&M det kanske kommer en fin sommarlock här om en stund!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar