måndag 24 maj 2010

Efterlyst, eller så inte

Då var dagen nästa över! :)
Idag var det skola som vanligt.. Engelska B är nu helt över = SKÖNT!
Matten är snart klar också så det är superduper skönt det med.. Idag hade jag även SH prov, vilket gick säkert bra! :)

Ikväll har jag varit med Lisa o Carro hos André.. vi åkte buss till honom och så satt vi och svamlade framför tv:n ett tag och sedan förflyttade vi oss till köket och satt o surrade lite med Fanny! :) Sedan tog vi oss upp och sjöng lite singstar :)

När vi skulle hem så gick vi till bussen och väntade.. Det var väldigt blött så jag hoppade upp på bänken och stod där! Helt plötsligt så kommer det en polisbil och ska vända på våran hållplats!
När den hade vänt så körde det fram en bit och sedan stannade den och två poliser kliver ut!
Shit tänkte vi, vad har hänt nu då?
Den manliga polisen frågade oss om vi hade sett en man som var ute och joggade, men sen så frågade han oss om vi höll på att klottra.. haha allt var för att jag hade vänt mig om mot busstidtabellen och kollat ;)

Haha, men som sagt, vi hade inte gjort nått så han åkte iväg igen! :)
Kvällen var väldigt roliga med en massa skratt!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar