onsdag 12 maj 2010

Grillkväll

Ikväll har vi grillat på baksidan av UH :)
Det var väldigt roligt, för det kom väldigt mycket folk och god mat var det även!
Vi hade bara öppet nedre våningen också så det kom ju extra mycket kändes det som.. Men det var en lyckad kväll tycker jag!

Snackade med Mimmi om Stockholm och sånt.. Sedan växlade några ord med AL och fick några riktigt bra tips, men om det funkar vet jag inte riktigt.. kan väl alltid testa, men jag känner liksom redan på mig att mer än såhär blir det inte, tyvärr!

Men nu ikväll ska jag kolla runt på internet lite och sedan små kolla på tv och sedan sova.. fast jag inte är trött! ;)
Imorgon ska vi eventuellt åka till stugan en sväng, men jag skulle behöva köra lite bil nu när pappa är ledig!
Måste öva på växla ner innan kurvan och sedan allt det där små skiten ;)
Jaja.. Men nu ska jag träna lite på körkorts frågorna och sedan som sagt bege mig mot sängen!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar