torsdag 13 maj 2010

Städning pågår


Jaha, då har jag städat vardagsrummet och toaletten.. Det känns mycket renare ;)
Brollan o Jag vart tvugna att städa lägenheten för att vi inte skulle med till stugan.. Ganska skönt att kunna stanna hemma ;)

Idag så har jag inga planer alls.. ska kanske ut och promenera med Heidi en sväng :)
Annars så vet jag inte riktigt.. Får väl se vad dagen bjuder på!
Jag vet i allafall att jag har lovat katten att vi ska gå ut en sväng.. han sitter och skriker på balkongen bara det inte stör grannarna, men jag tror nog att om det är nått som stör grannarna så är det våran bas.. den har stått och dunkat på i snart 1 timmar ;)

Jaja.. nu ska jag fortsätta och städa lite och sedan så kanske det kommer ett nytt inlägg om jag har kommit på vad jag ska göra! ;)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar