onsdag 12 maj 2010

NP

Jaha, nu var det slut för idag ;) haha näe, jag har nationella idag också -.-
Fick sluta vid lunch för att jag ska kunna förbereda mig till provet, men det roligaste är att man kan inte förbereda sig.. men det var skönt att få gå hem nu! :)

Det är sol ute idag så man kanske ska göra i ordning balkongen så kan man sitta och sola där.. men jag vet inte riktigt vad jag ska göra av vinterdäcken till våran bil, bäst och låta pappa ta dom! ;)

Men just nu så sitter jag och lyssnar på "21 guns" med Green Day.. det är den enda låten jag gillar med Green Day.. Ska börja och åka mot stan om ungefär 1 timme :)
haha just det, nu när jag ändå kommer ihåg det, skulle ju berätta vad jag skulle hitta på ikväll! :)
Ikväll så jobbar jag och ikväll ska vi grilla på UH, väldigt mysigt säger jag bara!

Men nu ska jag kolla runt på internet och sedan göra mig i ordning!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar