söndag 23 maj 2010

Cykling hela dan

Okeej, idag så var jag på stan med Heidi och jag köpte två par byxor och ett linne och en tröja!
Shoppade för ungefär 400 kr :)
När vi hade gått ett bra tag på stan så kände vi att vi var hungriga.. Så vi ringde till Johan och frågade om han ville följa med och äta lunch/middag på Exotic och det ville han!

Så vi cyklade till Kina och åt väldigt god mat :D
När vi var mätta och belåtna så cyklade vi hem till mig, och jag bytte kläder och sedan cyklade vi hem till Johan o Heidi och kollade film! Wolfman.. såååååå dåligt! -.-

När vi hade sett film så tog vi en snabb sväng förbi Coop och köpte kattmat och sedan tillbaka till Heidi o Johan och kollade lite tv! Efter en stund så ringde Hubbe och då var hon påväg till Lisa så jag hakade på henne!

Väl hos Lisa så gjorde vi chokladbollar och busade med Maggan! Sen for vi ut och cyklade.. cyklade till Teknikens Hus och pratade med varandra i dom där stora ljudsakerna :)

Och nu sitter jag här och är påväg i säng nu, tänkte bara skriva om dagen, men nu ska jag sova, ska cykla med tjejerna till skolan imorgon! God Natt!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar