fredag 5 mars 2010

Övernattning


Igår kväll hade vi övernattning på UH :)
Superkul var det! Jag älskar den nya källaren, det vart så fint där, mysbelysning, en soffa, många kuddar, mm.
Vi var egentligen mest i källaren tror jag eftersom att där vart det ju så mörkt när man släckte ner, svinkul men läskigt på samma gång eftersom att det blir bäcksvart och man såg inget alls.. ibland inte ens sin egen hand. :)
Senare på natten så käkade vi tacos, gott! och som vanligt så körde vi mörkerkurragömma det är en tradition att man kör det på övernattningen!
Jag o Sara hade det bästa gömstället.. vi satte oss i källaren under trappen, längst in, där ingen såg oss! ;)
haha sedan ringde vi hetalinjen och pojkarna fick vara med.. haha det var jätteroligt! När klockan var kvart över sex så somnade jag, Maid, Celina o Arash nere i källaren.. vi fick sova ungefär 30 min.. skönt det!
Jag somnade för att jag hörde att Maid hade somnat, han andades djupare och djupare!
Jag måste bara säga att ni är så söta när ni sover! :)
Tack för en jätteroligt övernattning <3 <3
Idag så ska vi på Bio och kolla "Farsan", men nu ska jag kolla klart "Luftslottet som sprängdes"
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar