fredag 5 mars 2010

Hur gick detta till?

Ibland så händer det saker som man aldrig kunde tänka sig!
Jag har gjort något dumt och jag ångrar det så mycket, jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär, du är alltid snäll mot mig och sen går jag och förstör för dig.. det är jobbigt varje gång jag ser dig eller hör ditt namn!
Jag vet inte vad jag skulle göra om du råkade illa ut! Du är en av dom bästa som jag känner.. ditt humör är alltid på topp.. du är alltid glad, skojar alltid! Vad skulle jag göra utan dig? :(
Jag hoppas att inget händer dig, jag vet inte vad jag skulle göra då!
Jag har så många minnen med dig på en sån kort tid!!
Egentligen så är allt detta ett missförstånd! Varje gång jag pratar med dig så blir jag glad för att jag vet att du finns här :)
Du har hjälpt mig mer än en gång och det är väldigt glad för! Vad du än gör, tänk dig för! Jag har inte råd att mista en sån fin vän! <3
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar