måndag 8 mars 2010

Buddhas Boys

Detta inlägg kommer att handla om världens bästa människor!
Under sportlovs vecka så har jag verkligen lärt känna er ordentliget! :)
Vi har skrattat åt nästan allt.. vi har haft så roligt! Ni anar inte hur glad jag är för att ni finns i mitt liv! Ni har hjälpt mig när jag har haft problem! Om något skulle hända er så vet jag inte vad jag skulle göra!! Med er har man liksom aldrig en tråkigstund! :)

Ni är alltid glada och skämtar om konstiga saker som man aldrig skulle skratta åt med andra människor! Man behöver aldrig tänka på att fixa sig i ordning, jag skulle kunna komma i pyjamas och ni bryr er inte! Ni av alla människor har fått en speciell plats i mitt hjärta, bland alla andra människor!
Om man har haft en dålig dag så fort man ser er någonstans så blir man alldelens glad.. för alla små minnen kommer upp då!
Tack för att ni finns!! Älskar er för dom ni är! <3 <3
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar