tisdag 9 mars 2010

Varför?

Varför måste allt vara så svårt?
Jag vet vad jag vill göra, men jag vågar inte, jag vill liksom inte förstöra för alla andra.. Jag vill framför allt inte förstöra mellan oss! Det bästa skulle vara om jag fick det sagt, men jag kan som sagt inte! Jag är rädd för ditt svar, under en lång tid så har detta känts väldigt jobbigt.. jag har inte varit mig själv.. jag tror aldrig att jag heller kommer bli det om jag inte får detta sagt!! Finns det någon som kanska kan hjälpa mig? Jag vet att du finns där för mig, men jag kan ändå inte säga nått, eftersom att jag vet att det kommer bli fel!

Varför blev det just såhär? Hur ska jag någonsin kunna berätta?
Just för tillfället när jag skriver detta så har jag världens största klump i halsen och den största knuten i magen.. Det ändå jag kan tänka på är hur du kommer reagera när du får höra detta från mig! Tyvärr kan jag inte utrycka i ord det jag vill få sagt.. Som sagt jag vet varken hur eller när jag kan säga det till dig, men du kommer att bli chockad.. Förhoppningsvis så vänder allt till det possitiva.. om det inte gör det.. så vet jag inte vad jag kommer göra!!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar