onsdag 24 februari 2010

Speedad eller vad?

OMG.. idag är det som sagt första dagen på praktiken efter Furuparks veckorna! :)
Det kände bra på sätt och vis att komma tillbaka och alla barnen har jag ju såklart saknat.. Men sedan ville ju såklart min handledare veta hur det har gått.. och hon har fan frågat 25 olika frågor på 6-8 min!!!!! Hon är som en jävla durracell kanin!
Hur gick det på furupark? Hur går det med körkortet? Vad ska du göra ikväll då? Vad ska du hitta på under sportlovet? Varför gör du så.. mm!!
Hon gör mig fan galen.. hon är så jobbig.. och hon ska alltid ha koll på exakt vad jag gör! Jag står inte ut mer, det är sant! Jag tror att jag ska byta till Fritids, men jag vet inte hur det blir, allt känns så gormigt!
Någon som har nått superbra tips?
Näe, nu ska jag ängna resten av lunchen att skriva upp fördelar och nackdelar på skola/fritids och dagis! :)
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar