torsdag 25 februari 2010

Miss you already :(

Jaha.. idag åkte brudarna :( Känns konstigt eftersom att vi är lediga och att man inte kan hitta på något med dom!
haha jag har ju i allafall Celina kvar i Luleå!
Vi gick till tågstationen och vinkade av tjejerna vid halv 5 tiden.. det kändes precis som om dom inte kommer tillbaka, jag vet inte riktigt varför..
Men ikväll så har jag hunnit ringa Helmer två gånger och dom lät i allafall vid liv, tur det! Jag vet inte vad jag skulle göra om något skulle hända dom!
Helmer o Hubert, ni är mina diamanter! :)
Det är ju i och för sig alla mina bästa vänner! <3
Ikväll var jag med min andra diamant, Holger, vi var på stan, uh, mm :)
Köpte ett par skor också! Svinsnygga från H&M för 100 kr billigt om ni frågar mig!
jaja åter till Helmer o Hubert! Jag saknar er redan! Längtar tills ni kommer hem, ha det sååå jävla bra i Järvsö!
Pusshej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar