torsdag 18 februari 2010

Tjejkväll på UH

Jaha, kom nyss hem från tjejkvällen på UH! Superroligt! (Y)
Det kom dit en tjej som heter Mimmi och hon spelade gitarr och sjöng för oss.. snacka om duktig tjej, jag är helt imponerad!
Vi åt pizza och sedan var det dags att förbränna den! ;-)
Vi hade små tävlingar om olika saker, en av sakerna var 90 grader.. shit, inte alls min starka sida :P Men jag höll ändå ut ett bra tag! Sedan var det dags för "stolleken" när man går runt och när musiken tar slut så ska man sätta sig och den som blir utan stol förlorar.. och vem fick jag möta i finalen om inte Carro??
haha men vem tror ni vann? JAG såklart (Y)

Shti det var en massa lekar, men jag kom till finalen och där så var det "Funny Bunny" det går ut på att man ska ta en marschmellows i taget och stoppa in i munnen och säger Funny Bunny.. haha till slut vart det så fullt för vissa att dom spottade ut dom! :) Men jag höll kvar till sist och vann ett presentkort på H&M!
GRATTIS TILL MIG! <3

Men nu blir det sängen.. ska upp till skolan imorgon!
PussHej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar