torsdag 21 januari 2010

Skärp dig nu eller så..

Varför måste du alltid på pecka det jag gör? Varför ska du alltid lägga dig i??
Jag blir så less på dig, du ska alltid försöka att visa dom felen som jag gör.. det är precis som om inget jag gör är tillräckligt bra!! Sluta att förstöra allt bra som jag har gjort, varför måste du vända dig mot mig nu efter under en lång tid som har varit bra? Jag frågade dig bara.. varför?
Kanske det är dags för dig att inse att jag inte ids prata med dig längre.. du ska alltid även ha sista ordet.. om jag har kul.. då ska du avbryta det!! Det låter som om du har en regel, eftersom att om inte du får vara med då ska ingen och då menar jag INGEN få ha kul.. Skärp dig nu för fan, väx upp, visa hur mogen du är.. du prata ofta om din ålder också så bevisa att du är så pass gammal att du kan sluta lägga dig i mitt liv nu! Hur orkar du egentligen bry dig hela tiden om vad jag gör när jag är i "närheten" av dig!!
Jag ska ge dig ett råd! Antingen så försöker du bättra dig eller så slutar jag snacka med dig!

Näe, nu orkar jag inte skriva mer.. ska mysa med katten <3
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar