lördag 30 januari 2010

Tankar.. inte bilen alltså ;-)

Okeeii, nu var det länge sen igen som vanligt, men jag har varit ganska så upptagen med allt..
Skolan har tagit ganska mycket plats och sedan familjen! Skolan börjar bli ännu jobbigare för att på Måndagar så har jag körteori och då är jag inte hemma förän vid 7 och då är jag sååååå trött att det bara blir kolla tv, äta och sedan sova! Men övriga dagar då är det jobb, träningar, socialt umgänge, mm!
Jag har egentligen inte fullbokat schema varje dag.. men oftast! Är det inte det ena så är de, det andra! :)
Jag har insett en sak med mig själv nu under den här tiden av 2010 och det är att jag har börjat tänka mer och mer på allt mellan himmel och jord! Hur jag själv ska kunna förbättra mina egna dåliga egenskaper och sen hur vissa tror att dom kan bete sig som små svin, mm!
Jag har också insett vilka sorters människor som man verkligen kan lita på, det är sånna som man kan prata med om allt, ge en 100% stöttning, en som aldrig lämnar en!
Vänner är som diamanter, sällsynta och oförstörbara! <3
Kom ihåg det! Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan mina vänner.. alla personer har ytliga vänner som är inget att ha men det är dom viktiga som räknas!

I allafall åter till lite andra saker.. som ni ser så har jag börjat att funera mer och mer på livet i helhet, och det känns verkligen bra!
Jag tycker att alla människor ska ta sig en funderar och verkligen frundera på vad man vill få ut med allt! :)
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar