torsdag 21 januari 2010

Leave me alone!

Nu är det länge sen sist.. men dagen inlägg ska handla om en person, nämner inga namn.

Hon klagar på exakt allt jag gör.. min dokumentation var inte tillräckligt bra, som om något jag har gjort duger?
Sedan så fattar hon typ inte svenska.. jag säger en sak och sedan gör hon tvärtemot.. lägg av bitch! Hon respekterar inte det jag gör.. kan du inte bara inse att så är det någon gång?? Ska fan bli skönt att vara borta 4:a veckor från henne, längtar som f*n!! :)
Asså, hon är så inrriterande, hon vill alltid veta hur det går i skolan, körkortet, hon vill till och med veta vad Berit sa när jag frågade om jag kunde gå tidigare från lektionen eftersom att jag har körteori kl 16:30! HALLÅ? Du är inte min jävla morsa.. om jag säger på engelska, fattar du då? IT´S NOT OF YOUR BUSNIESS!!
Sen när HS är på besök.. så låtsas hon som om allt är bra, men sen när hon far.. då blir hon sig själv igen.. -.-
Jag har även fått en musikuppgift som jag ska börja med vecka 10 och hon tycker att jag ska redan börja och planera den nu.. ursäkta mig, det är 7 veckor dit!!!
jag tror seriöst att hon har en om inte två skruvar lösa..
jaja skit i b*tchen.. ska gå ut nu :)
PussHej
p.s Jag pratar inte med henne lika mycket som tidigare, eftersom att om jag gör det.. så sätter hon bara igång och bråkar, pallar inte mer med henne liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar