torsdag 7 januari 2010

Övernattning på UH

Fy satan vad roligt vi har haft inatt/igår!
Jag har inte sovit mycket.. så är det stavfel lite här och där så måste det vara för att jag är trött!
Just nu har jag varit vaken i 26 timmar och jag ska fortsätta och vara vaken till 23:00 ikväll! haha jag tror inte att jag orkar dygna en natt till! Men det är så tråkigt och dygna själv, men i allafall så kom vi till UH vid 21 och innan det hade vi varit hos Lisa o planerat lite bus och sedan tog vi en sväng till Willys och köpte Power King ;-) Bara för att hålla sig vakna!
När vi kom så skulle typ alla kolla film på övervåningen och då satte vi igång och stoppa makaroner under ALLA toalettringarna.. för när man sätter sig så låter det som om toaletten går sönder! haha alltid lika roligt.. sedan stoppade vi en tejpbit för kranen också.. så att vattnet sprutar när man slår på kranen. Just det, vi stoppade makaroner under mattorna också! Vid 01:30 typ så såg vi en film "The Nun" se den inte.. asdålig film -.- men lite småläskig.. och vi satt i randiga rummet och då skrämde Arash oss.. inte snällt!
Vid 03:00 var det pizza dags och sedan typ lite småchill och när alla var klara så släckte vi ner hela UH.. det vart verkligen mörkt! Och vi skulle leka kurragömma och Mimmi o Johan fick börja och leta! haha jag gömde mig bakom en soffa i vardagsrummet.. men inte roligt när dom hade hitta alla utom mig.. då gick dom ner -.- fy fan vad jag blev rädd då asså.. trodde jag skulle skita på mig om någon hade skrämt mig liksom!! haha
Men jag säger bara det att skämtet med Coca-Cola Lighten var BÄST!! Sara hade blandat vatten, kolsyra och soja i en cola flaska.. och AL fick dricka det! HAHA ni skulle ha sett henns min liksom! (^.^)
Men vi hade en massa små hyss ;) vi måste göra om detta innan vi ska till Stockholm! :)
Idag skulle jag även ha jobbat på kvällen, men jag slapp tur det, då kan man gå på träningen i allafall!
Och imorgon ska man till Lina i g-stan på tjejkväll med älsklingsbrudarna.. älskar er tjejer! <3
Näe, nu ska jag spela lite TV-Spel och sedan göra mig i ordning och fara till Hertsön! :)
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar