söndag 3 januari 2010

I have a dream..

Jaha som inlägget tyder på så har jag en dröm!
Min största dröm att få ha en egen häst, som bara är min liksom.. men det kommer ALDRIG att gå i uppfyllelse eftersom att man råkar vara allergisk! Så jävla fucking orättvist!
Alla säger hela tiden att man ska se det från den positiva sidan, men var är det som är så positivt med att vara allergisk mot det man verkligen vill hålla på med?
Allvarligt.. kan någon svara på det egentligen? Ett ärligt svar vill jag ha!
Precis.. det är fan inte det lättaste att komma på.. alla människor på hela jorden och då menar jag verkligen ALLA har en dröm som dom verkligen vill förverkliga! Vissa vill bli läkare, astronaut, frisk från canser, mm. Men jag vill i allafall försöka att vara i stallet bland hästarna och även själv kunna rida en gång i veckan eftersom att jag känner mig så fri under den tiden liksom.. bara få vara ensam med hästen ute i skogen och rida dit man känner för det! Asså tänk själv.. få vara helt fri för EN TIMME i veckan! :)
Det är fan allt jag önskar! EN TIMME!! Varför kan man inte få den tiden? Det finns ju kvar 167 timmar kvar på en vecka! Det enda jag hoppas på det är att det snart finns ett läkemedel mot hästar eller mot alla olika sjukdommar och allergier!
Men jag ska fan skaffa mig en sköthäst så fort jag får chansen! :)
Näe, nu ska jag gå o lägga mig.. är väldigt trött!
KOM IHÅG:
Viktigt att ha en dröm att sträva mot! Tänk på det varje gång du stöter på ett "hinder"!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar