torsdag 31 december 2009

Sista dagen på 2009

Jaha, eller ska jag säga äntligen? Nja jag vet inte riktigt.. jag tycker att detta år har varit bra..
Detta år har jag hunnit med:
- Började praoa på dagis
- Spelade världens bästa match i Arvidsjaur :)
- Slutade tyvärr med basketen, ansåg att jag inte hann med allt
- Följde med Celina o Elin första gången till stallet
- Var med om Viktors 1 års dag
- Fyllde själv 17 år
- Fick 2 MVG:n i avslutade kurser :)
- Gick ut 1:an på gymnasiet
- Följde med Celina och hjälpte henne med hästarna i Brändön
- Började sommarjobba och träffade världens underbaraste Lisa
- UFF (Umeå Fotbollsfestival)
- Dissade LK, tyvärr var som sagt i Umeå
- Började skolan igen
- Gick tillbaka till praktik igen, träffade alla dom söta ungarna igen
- Började jobba på UH, trevligt och möta nytt folk
- Skrev in mig på körskolan
- Gjorde hål i båda öronen, det har aldrig varit en tanke eftersom att jag har sportat mycket och då får man ju inte ha för mycket smycken liksom.
- Körde på körskolan med Gunnar för första gången!

Jag får väl se vad 2010 bjuder på då, förhoppningsvis ett körkort i allafall! <3
Näe, nu blir det god middag med familjen!
Gott Nytt År!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar