söndag 31 januari 2010

Floorball

Idag har jag varit på innebandy i gammelstan! Svinrolig match att se, spännande hela tiden fast dom ledde hela matchen! :)
Linus spelade svinbra tyckte jag! Synd att klubban gick av.. men jag ska kanske evetuellt köpa en ny åt honom, han förkännar en snygg ny som syrran har köpit! ;)

Åter till matchen, alla killarna kämpade super mycket.. dom spelade mot Gammelstan och dom vann med 5-1! När det var 23 sekunder av HELA matchen så gjorde gammelstan mål.. men vem fan kan vända matchen när det är dryga 20 sekunder kvar? ;-) haha ingen! Bra va?

Efter det så for vi och köpte pizza och jag som hatar pizza, men idag så gick det faktiskt att äta kebabpizza och det var för en gångs skull gott också! :)

Jag har gjort en grupp på Facebook för ganska länge sen och nu börjar folk att tagga inför UH discot som är nu på Lördag! :) Det gillar vi ofc!
Men nu ska jag gå.. ska kolla lite snabbt på tv och sedan sova!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar