tisdag 29 december 2009

Stallet..igen

Just nu sitter jag och väntar på att Celina ska ringa! :)
Imorse så for vi till stallet vid 9:00 och det flöt på som vanligt.. Celina red på ridplanen och Jenat var jätteduktig, tyvärr svettig efter 10 min typ! men hennes trav var väldigt fin.
Jag bjuder på en bild av Celina och Jenta när dom travar :)
Men nu har Celina ett uppehåll på två dagar och sedan ska hon tillbaka.. får se om jag följer med då också.. ska försöka att få med Lisa o Carro också! :)
Senare idag så ska jag till körskolan och köra med en gubbe som heter Gunnar, hoppas att det går bra det är som sagt första gången jag ska köra med någon annan än mamma eller pappa!
Men just väntar jag som sagt på Celina.. hon ska duscha och göra sig i ordning sen ska vi och äta lunch! När jag kommer hem efter det så ska jag ta en power nap, eftersom att jag känner mig jättetrött just nu..
Men vad fan.. jag får väl ringa henne istället då! ;-)
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar