måndag 28 december 2009

Björsbyn

Alldelens nyss så kände jag att jag inte ides blogga idag, men nu ändrade jag mig!
Lördag, Söndag o idag så har jag följt med Celina till stallet i Björsbyn och hjälpt henne med Jenta.. det har varit roligt! Men man känner att man är trött när man kommer hem, som idag! Idag hade vi cup i Pontus hallen och det gick jättebra, vann allt som vanligt ;-) Jag gick upp vid 6 och har hållt i gång hela dagen!
Om någon undrar vart jag har hållit hus så är det så att jag har följt med Celina till Jenta.. men jag har alltid haft med mig mobilen ;-) Slå en pling om du könner för det! :)
Sedan iväg med bussen till stallet.. det har varit väldigt skönt o fara ut på lite olika äventyr faktiskt! :)
Idag gick det jättebra, Celina kom upp på en gång och det flöt på som vanligt! Jenta står med en häst som heter Apocalyse och h*n är jättefin! <3
Tyvärr vet jag inte om det är en tjej eller en kille! Men den är jättefin i allafall.. största hästen i stallet och jättesnäll är den! :)
Imorgon ska jag o köra på körskolan, så önska mig lycka till!
Men nu ska jag kolla på tv o vila.. jag är jättetrött.. har sovit 4 timmar i natt! :)
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar