måndag 7 december 2009

OMG.. en vecka sen sist!

herregud vad länge sen det var jag skrev!!
Okeeii.. i vilken ände ska jag börja i då.. jaja.. vi börjar väl här då!
I Onsdags (förra veckan) så hade vi möte på UH om dom nya tiderna och lite annat runt omkring det.. men i allafall så fick jag o Celina samma dag att jobba på UH alltså ;P
både fredag o lördag.. inte så jätte mycket folk, men endå roligt :)
Extra trevligt med sällskap av Carro båda dagarna!
Sedan tillbaka till Onsdagen då, sedan när jag kom hem så kollade jag lite på Grey´s o sedan sova!
Torsdagen då, då var jag o Celina på Storheden direkt efter skolan och kollade på lite olika saker.. tex julklappar till Cilla o Filip.
Sedan for vi direkt till träningen på hertsön efter det.. så jag var väl inte hemma förän halv 9 på kvällen!
Fredagen så var det första gången att jobba på UH :) Mycket spännande! Kollade på Idol hela kvällen, det fanns inte mycket mer och göra ;-)
Lördagen, haha nästan samma! :)
Nja jag satt mest i kiosken och sålde godis till små barnen! Och senare på "kvällen" så följde jag o Celina med Lisa o Carro på promenad runt i stan!
Söndagen chill! och sedan kommer den där förbannade dagen igen, Måndag -.-
Nepp nu ska jag skriva ett nytt inlägg som inte har med detta o göra!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar