måndag 30 november 2009

Polis Polis potatis gris

Jaha.. nu är det rast, och jag sitter på skolan nu och jag allmänt less på folk liksom..
Det finns en viss person som är precis som en jävla två åring, hon är för stor i käften och ska alltid ha sista ordet! Jävligt jobbigt! Sedan finns det ju dom där som inte säger så speciellt mycket heller men dom liksom håller med den som är för stor i käften!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja.. idag har polisen varit på skola och snackat om lite lag o rätt :) Det var roligt, dom rä välkomna åter! Haha, polis polis potatis gris, får man verkligen säga så? ;-)
Svar: JA, dom får ju betalt och sedan bryr dom sig inte! Om du vill ha nummret till Bertil (polisen) så säg bara till! :)
Sedan var det gris mat, väldigt äckligt! Potatis mos med någon svingryta -.- köttfärs som var väl kryddat och sedan majs till.. inte en färdiglagat! Lär er laga mat! Fick höra att fängelset får till och med bättre mat än skolan!
haha.. jag var även till skolsystern idag eftersom att igår kväll så klämde Celina min hand i bildörren, det är ganska blå och öm.. en ganska rejäl smäll bara.
Men nu sitter man här på skolan och det finns inget att göra, eftersom att jag börjar igen kl, 14:00 med matte och sedan engelska 15:40 och sen ska jag hem o pynta klart, eventuellt städa lite också!
Längar till imorgon, för då har vi musik, sedan lunch på Exotic, hem, träning och Andra Avenyn o Desperate Housewifes! Men jag längtar mer till på Onsdag för då är det möte på UH om dom nya arbetstiderna.. shit vad spännande!
Näe, nu ska jag traska runt på skolan i 1 timme innan jag ska börja bege mig mot Kungsfågeln!
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar