onsdag 9 december 2009

En sockerbagare

Just nu sitter jag på rast på dagis.. snart är det lunch!
Jag är väldigt trött efter allt julbakandet med kidsen! :) Vi har bakat pepparkakor.. jag måste bara säga att min handledare gjorde fula pepparkakor med flit för att det skulle se ut som om barnen hade gjort dom.. :/
Men hallå? Är det inte bättre att låta dom göra dom själva då? Man tycker ju liksom det..
jaja i allafall så har jag gett barnen mer deg än vad som behövdes.. men jag tycker att ska dom baka så hör det ju liksom till att låta dom äta om dom vill! :-)

Men ikväll blir det inget mer bakande i allafall.. ska till UH en sväng med Carro eftersom att hon ska jobba ensam och jag vet att gumman vill ha sällskap!
Shit vad jag känner mig trött nu.. tur att jag ska in på sovvilan efter lunch, ska passa på o ta en power nap!
*suck* nu är rasten slut och plikten kallar!
PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar